Personel İzin Çizelgesi Filtre Düzenlemesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mcexrem
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kısa Açıklama

Personel İzin Çizelgesi Filtre Düzenlemesi isimli başlıkta, ilgili işlemlere dair detaylar yer almaktadır.
Excel Versiyonu
Excel 2016
Excel Sürümü
64 Bit
Excel Dili
Türkçe
Merhabalar,

Dosyamın İZİN EXTRESİ sayfası;
-2.satırından itibaren veriler çıkmaktadır, (bu veriler neden çıkmakta ve nasıl düzenleyebilirim)
-B sütunu 1986-2017 satırlarında en üst satırdaki veriler çıkmaktadır, (neden çıkıyor neden en üstte çıkmıyor)
-Filtre seçimi yaparken eklediğim resimdeki gibi 1900, ocak ve 00 gibi isim dışında veriler çıkmaktadır. (bu gereksiz verileri nasıl iptal edebilirim)

Yardımcı olabilir misiniz

1628675060334.webp1628675009842.webp
 

Ekli dosyalar

Moderatörün son düzenlenenleri:
Cep telefonundan görebildiğim kadarıyla; sıkıntınızın kaynağı FİLTRE değil, B sütununda kullandığınız formüller.
Boş gibi gördüğünüz hücrelerdeki formüllerin sonucu boş değil 0.
 
Öncelikle verilerinizi, veri tabanı mantığıyla ve her veri sadece 1 kez yazılıp, gerekli olduğunda oradan çağrılması şeklinde bir yapı olmalı.
Bakmak lazım ama, hakeduş için neden farklı bir sayfa olsun mesela.
Bence doğum tarihi, işe giriş tarihi gibi temel bilgilerin olduğu asıl veri tablosu ve bir de kullanılan izinlerin elle yazılacağı bir sayfa yeterli.
Tabu bir de izin formunun olduğu sayfa var.

Hakedilen izinler ve kullanılan izinler, asıl veri tablosunun sağına doğru sütunlarda yer alır, tüm hesaplamalar da orada yapılır.

Belgenizde (hangi sayfa idi emin değilim, çünkü bilgisayarda değilim, şu an belgenize bakamıyorum) bir sayfada uzunca bir liste vardı. Liste o kadar diye düşünürken sir saktım dana altta bir personel listesi var. Formülleriniz de üstteki tablonun satırmarından sonra alttaki tabloya da atıf yapıyon öe alttaki listede 0 (sıfır) değerleri var. Formülleriniz o sıfır değerlerini buluyor.
Bence işleyişe dair tazarğm üzerinde durun.
Gerisi, yani listeleme, hesaplama, formül, makro her ney garekliyse adım adım tamamlanır.
Öncelikli konu, sayfa, tablo ve işleyişle ilgili tasarım.
 
Öncelikle verilerinizi, veri tabanı mantığıyla ve her veri sadece 1 kez yazılıp, gerekli olduğunda oradan çağrılması şeklinde bir yapı olmalı.
Bakmak lazım ama, hakeduş için neden farklı bir sayfa olsun mesela.
Bence doğum tarihi, işe giriş tarihi gibi temel bilgilerin olduğu asıl veri tablosu ve bir de kullanılan izinlerin elle yazılacağı bir sayfa yeterli.
Tabu bir de izin formunun olduğu sayfa var.

Hakedilen izinler ve kullanılan izinler, asıl veri tablosunun sağına doğru sütunlarda yer alır, tüm hesaplamalar da orada yapılır.

Belgenizde (hangi sayfa idi emin değilim, çünkü bilgisayarda değilim, şu an belgenize bakamıyorum) bir sayfada uzunca bir liste vardı. Liste o kadar diye düşünürken sir saktım dana altta bir personel listesi var. Formülleriniz de üstteki tablonun satırmarından sonra alttaki tabloya da atıf yapıyon öe alttaki listede 0 (sıfır) değerleri var. Formülleriniz o sıfır değerlerini buluyor.
Bence işleyişe dair tazarğm üzerinde durun.
Gerisi, yani listeleme, hesaplama, formül, makro her ney garekliyse adım adım tamamlanır.
Öncelikli konu, sayfa, tablo ve işleyişle ilgili tasarım.
Merhabalar,

dosyayı hazır olarak depodan satın almıştım, hazırlayan neden bu şekilde bir çalışma yaptı bilmiyorum ama bu dosyayı bahsettiğiniz şekilde düzenlemeniz mümkün mü acaba?
 
İnsan Kaynaklarıyla ilgili konular oldukça zahmetlidir.
Özel olarak zaman ayırıp, bir dosyayı baştan oluşturamam maalesef.
Anlayışınız için teşekkürler, malum kendi işlerimiz de var.

Tasarım/işleyiş konusunu sizin halledip, takıldığınız noktada destek istemeniz lazım.
Lakin bütün bir dosya üzerinde bir sürü sıralanmış sorunlar/ihtiyaçlar için değil de,
işlem bazlı, adım adım ilerleyecek şekilde konular açmanız gerekir.

Forumda İZİN konularıyla ilgili çalışmalar/belgeler mutlaka vardır.
Konuyu fark eden forumdaşlarımız ellerinde kullandıkları belgeleri belki iletebilirler.
Forumda arama da yapabilirsiniz..

.
 
Geri
Üst