Personel İcra Dosyası Hazırlama

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bilal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kısa Açıklama

Personel İcra Dosyası Hazırlama isimli başlıkta, ilgili işlemlere dair detaylar yer almaktadır.
Excel Versiyonu
Excel 2016
Excel Sürümü
64 Bit
Excel Dili
Türkçe
Merhaba;

Bir arkadaşımın ve kendi imkanlarımla ekte bulunan dosyayı yapmaya çalıştık. Ancak yapmaya çalıştığımız dosyada eksiklikler olduğu için tam olarak kullanamıyoruz.

Forumun değerli Yöneticileri ve kullanıcılarından ekte ki dosyayı ve gönderdiğim diğer resimleri inceleyip dosyayı kullanılabilir hale getirmeniz için yardımlarınızı bekliyorum.

Hepinize iyi çalışmalar
 

Ekli dosyalar

  • Personel İcra Takip Programı (2) 11.xlsm
    Personel İcra Takip Programı (2) 11.xlsm
    93 KB · Görüntüleme: 2
  • Adsız 2.webp
    Adsız 2.webp
    64.4 KB · Görüntüleme: 11
  • Adsız 4.webp
    Adsız 4.webp
    74.9 KB · Görüntüleme: 13
  • Adsız1.webp
    Adsız1.webp
    72 KB · Görüntüleme: 12
  • Adsız3.webp
    Adsız3.webp
    83 KB · Görüntüleme: 13
Sayın Burhan.cesur bey;
Öncelikle ilginiz ve yardımınız için teşekkür ederim.

Ancak, ekte gönderdiğiniz dosyayı çalıştırmak istediğimde;

- "Form Aç" butonundan "Yeni Personel Ekle" yaptım ve personeli kaydettim. Ama kaydettiğim Yeni Personel bilgileri "Veriler" sayfasına Adı Soyadı ve Görevi hariç diğer bilgileri geldi.

- Ardından kaydettiğim yeni personele icra dosyası bilgilerini kaydetmek istedim. Bunun için yine "Form Aç" butonundan "Personel İcra Dosyası Ekle" butonundan giriş yaparak, personele ait icra dosyası bilgilerini girdim ve herhangi bir sorun olmadan bilgileri "İcra Bilgileri" sayfasına kaydettim.

- Daha sonra Yeni kaydettiğim personele "Form Aç" butonundan, "Personel İcra Dosyasına Ödeme Ekle" butonundan giriş yapmak istedim ve personel bilgileri kısmından personeli seçtim ( burada sadece TC no görünüyor Adı Soyadı da görünebilir mi?) ve altında ki kutucuktan Kaçıncı İcrası kısmından seçim yapmak istediğimde ekte bulunan Adsız 5 resminde ki gibi hata verdi.

Aslında yapmak istediğim şey;

- Form Aç butonuyla Yeni Personel Ekle yapınca bilgilerinin eksiksiz olarak Veriler sayfasına gelmesi,
- Personel İcra Dosyası Ekle ile personele ait icra dosya/dosyalarına ait bilgilerin eksiksiz olarak İcra Bilgileri sayfasına gelmesi,
- Personel İcra Dosyasına Ödeme Ekle ile de Ödediğim tutarların eksiksiz olarak Ödenen sayfasına gelmesi,


Ayrıca, tüm bu bilgi girişlerini yapabilmek için, Ana Sayfa eklenebilirse Form Aç butonunun bu ana sayfada olması ve tüm bilgi girişlerinin bu ana sayfadan yapılarak ilgili sayfalara doğru ve tam olarak gitmesi sağlanabilir mi?

Tabi tüm bu kayıtlar tamamlandıktan sonra bir personel için yapılan tüm dosya kayıtları ve ödeme kayıtlarının bir rapor olarak almak istiyorum.

İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

Sayın Burhan.cesur bey;
Öncelikle ilginiz ve yardımınız için teşekkür ederim.

Ancak, ekte gönderdiğiniz dosyayı çalıştırmak istediğimde;

- "Form Aç" butonundan "Yeni Personel Ekle" yaptım ve personeli kaydettim. Ama kaydettiğim Yeni Personel bilgileri "Veriler" sayfasına Adı Soyadı ve Görevi hariç diğer bilgileri geldi.

- Ardından kaydettiğim yeni personele icra dosyası bilgilerini kaydetmek istedim. Bunun için yine "Form Aç" butonundan "Personel İcra Dosyası Ekle" butonundan giriş yaparak, personele ait icra dosyası bilgilerini girdim ve herhangi bir sorun olmadan bilgileri "İcra Bilgileri" sayfasına kaydettim.

- Daha sonra Yeni kaydettiğim personele "Form Aç" butonundan, "Personel İcra Dosyasına Ödeme Ekle" butonundan giriş yapmak istedim ve personel bilgileri kısmından personeli seçtim ( burada sadece TC no görünüyor Adı Soyadı da görünebilir mi?) ve altında ki kutucuktan Kaçıncı İcrası kısmından seçim yapmak istediğimde ekte bulunan Adsız 5 resminde ki gibi hata verdi.

Aslında yapmak istediğim şey;

- Form Aç butonuyla Yeni Personel Ekle yapınca bilgilerinin eksiksiz olarak Veriler sayfasına gelmesi,
- Personel İcra Dosyası Ekle ile personele ait icra dosya/dosyalarına ait bilgilerin eksiksiz olarak İcra Bilgileri sayfasına gelmesi,
- Personel İcra Dosyasına Ödeme Ekle ile de Ödediğim tutarların eksiksiz olarak Ödenen sayfasına gelmesi,


Ayrıca, tüm bu bilgi girişlerini yapabilmek için, Ana Sayfa eklenebilirse Form Aç butonunun bu ana sayfada olması ve tüm bilgi girişlerinin bu ana sayfadan yapılarak ilgili sayfalara doğru ve tam olarak gitmesi sağlanabilir mi?

Tabi tüm bu kayıtlar tamamlandıktan sonra bir personel için yapılan tüm dosya kayıtları ve ödeme kayıtlarının bir rapor olarak almak istiyorum.

İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
1656090486452.webp
 

Ekli dosyalar

Moderatörün son düzenlenenleri:
Sayın Burhan.cesur bey;
Öncelikle ilginiz ve yardımınız için teşekkür ederim.

Ancak, ekte gönderdiğiniz dosyayı çalıştırmak istediğimde;

- "Form Aç" butonundan "Yeni Personel Ekle" yaptım ve personeli kaydettim. Ama kaydettiğim Yeni Personel bilgileri "Veriler" sayfasına Adı Soyadı ve Görevi hariç diğer bilgileri geldi.
Yeni Personel Kaydı Yaptıktan Sonra açık olan Pencerede KAPAT dediğim zaman Adsız 1 resimde ki gibi hata uyarısı veriyor.
Ayrıca dosyayı her kapatıp açtığımda farklı farklı hatalar vermektedir. Örneğin dosyayı az önce tekrar açtığımda kaydettiğim yeni personelin Adı Soyadı ve Görevi kısımları boş geldi.

- Ardından kaydettiğim yeni personele icra dosyası bilgilerini kaydetmek istedim. Bunun için yine "Form Aç" butonundan "Personel İcra Dosyası Ekle" butonundan giriş yaparak, personele ait icra dosyası bilgilerini girdim ve herhangi bir sorun olmadan bilgileri "İcra Bilgileri" sayfasına kaydettim.
Ancak, bu pencerede yeni kaydetmiş olduğum personeli seçtiğim zaman altında ki kutucuktan Personelin icra dosyası gelmesi gerekirken bir altında ki personelin icra dosya bilgileri gelmektedir.

- Daha sonra Yeni kaydettiğim personele "Form Aç" butonundan, "Personel İcra Dosyasına Ödeme Ekle" butonundan giriş yapmak istedim ve personel bilgileri kısmından personeli seçtim ( burada sadece TC no görünüyor Adı Soyadı da görünebilir mi?) ve altında ki kutucuktan Kaçıncı İcrası kısmından seçim yapmak istediğimde ekte bulunan Adsız 5 resminde ki gibi hata verdi.

İlgili personele İcra dosyasına borç ödeme eklemek istediğimde ilgili pencereden ilgili personeli seçtim, altındaki kutudan da (kaçıncı icrası) icra dosyasını seçtiğimde sıralamadaki altında bulunan personelin dosya bilgilerini ve sağ taraftaki ödeme listesini getirmektedir.


Aslında yapmak istediğim şey;

- Form Aç butonuyla Yeni Personel Ekle yapınca bilgilerinin eksiksiz olarak Veriler sayfasına gelmesi,
- Personel İcra Dosyası Ekle ile personele ait icra dosya/dosyalarına ait bilgilerin eksiksiz olarak İcra Bilgileri sayfasına gelmesi,
- Personel İcra Dosyasına Ödeme Ekle ile de Ödediğim tutarların eksiksiz olarak Ödenen sayfasına gelmesi,


Ayrıca, tüm bu bilgi girişlerini yapabilmek için, Ana Sayfa eklenebilirse Form Aç butonunun bu ana sayfada olması ve tüm bilgi girişlerinin bu ana sayfadan yapılarak ilgili sayfalara doğru ve tam olarak gitmesi sağlanabilir mi?

Tabi tüm bu kayıtlar tamamlandıktan sonra bir personel için yapılan tüm dosya kayıtları ve ödeme kayıtlarının bir rapor olarak almak istiyorum.

İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • adsız 1.webp
    adsız 1.webp
    44.3 KB · Görüntüleme: 5
Geri
Üst