çalışma kitaplarını tek çalışma kitabı yapma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan WGenzo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kısa Açıklama

çalışma kitaplarını tek çalışma kitabı yapma isimli başlıkta, ilgili işlemlere dair detaylar yer almaktadır.
Excel Versiyonu
Excel 2016
Excel Sürümü
64 Bit
Excel Dili
Türkçe
Ekli dosyalar
@WGenzo
5 adet örnek belge eklemişsiniz.
-- Birleştirilecek olanlar hangileridir (4 tanesi demişsiniz) ?
-- Belgelerde 1'den fazla sayfa varsa sayfaların durumu ne olacaktır?
-- Birleştirmekten kastınız, mevcut belgelerden birinde (hangisinde) birleştirmek midir yoksa yeni bir belgede birleştirme midir?
-- Birleştirmek derken istenilen şey, belgelerden birinde veya yeni bir belgede tüm sayfaların aynı belgeye kopyalanması mı yoksa
sayfa içeriklerinin (örneğin alt alta) birleştirilmesi midir?
-- Sayfalardaki sayfa yapıları benzer midir, örneğin başlık satırları hep aynı mıdır, sütunlar hep aynı sırada mıdır?

Gördüğünüz gibi sorunuzda net olmayan çok husus var.
 
şöyle
Ana Kitap Listesi + Dış Kütüphane Talebi +Kitap Toplama sayfaları tek olacak
(Ana Kitap listesi yerine FDM + Dış Kütüphane Talebi +Kitap olan bir örnek)
hepsinde ortak olan bir sayfa var tasnif diye ana form üzerinden hangisinden işlem yapacaksak onu seçtiğimizde onun formu gelip onla çalışacağız
sonuç yazan sayfaları 3 tane sabit sonuç sayfası olmalı yani hangi formda işlem yapıyorsak o "sonuç" sayfasına işlemeli
birleştirmeden kastettiğim ana form (menü) çatısında birleştirilmesi çalışılacak formu açıp ondan çalışmak
 
Geri
Üst